Június 2.-a nagy visszatérés

 2011.06.02. 18:54

Rég írtam..és most is nehéz szívvel.

Van az a stressz,amit nem biztos, hogy kibírok al elvonás alatt.Kifogások,kifogások.Tudom.

Gyenge voltam 4 nap visszaesés, igaz, csak pár szál,ami szépen emelkedett újra.Csak egy..ilyen nincs.Számomra legalábbis.Ezt követte 3 nap elvonás,majd újabb 4 nap visszaesés...El kell viselni a kimerültséget, a rossz hangulatot, a nyomást, ami esetleg ér.

Most újra összeszedtem magam,azt hiszem, remélem.Kész vagyok folytatni,amit elkezdtem.

Ha elesek is, felkelek.

Nem szeretnék csalódni magamban...

A bejegyzés trackback címe:

https://dohanyo.blog.hu/api/trackback/id/tr652952239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fénnyel teli esernyő 2014.07.15. 20:35:28

Szerintem nem sikerült. Azóta sem. Jól gondolom?

nilatakka 2016.08.19. 02:35:47

Helló, bocs a késői válaszért :) DE, fogjuk rá. A Cigit letettem,most a nikotinos rágóval küzdök (még mindig,4 éve)
süti beállítások módosítása