TIZEDIK NAP- jubilálok

 2011.05.10. 09:43

Igen, 10. napja bírom és ideje ezt megünnepelni!!!

Fejfájás és egyebek ellenére nagyon örülök,hogy itt tartok.Már szabadabb vagyok.

Amire figyelnem kell, az a kávé.Túl sok és szétrobbanok.Régebben 5-6 kávét is ittam, most ezt 1-2-re csökkentettem.

Több zöldet eszem, ez segít, hogy a felborult emésztésem helyreálljon.

A rágó, amit újra használok, meglehetősen könnyebbé tette a dolgot.

Lehet, hogy így nem vagyok nikotinmentes még, de legalább füstmentes és kezdem megszokni az életet így.Amíg legalább a berögzült szokásokat elfelejtem.

De olyan jó,hogy nem kell folyton azt terveznem, hogy ha egyedül vagyok a gyermekemmel, mikor és hogy gyújtsák rá tőle messze.

ÉS hogy nem büdös a ruhám,hajam,kezem..A bőröm is szebb lett, tisztul a szemem környéke (sötét folt van körülötte,ami halványult).

Ahogy tisztul a szervezetem, persze kicsit rekedt lettem és a tüdöm is nemvárt módon fáj picit.

Ugyanakkor jó példa vagyok végre, nemcsak a fiam előtt.Párom is elhatározta,hogy eldobja még idén a cigit.Tőle ez még nagyobb elszánás talán, mert mint sokan, még tizenévesen kezdte-és ma már nem tizenéves.. :)

Régebben is előfordult, hogy mások a nyavalygásomra és nagy elhatározásaimat követve hagyták abba.Igaz, akkor még nem voltam elég elszánt,így én most hagyom végleg el..De akkoriban meglepetés volt számomra, hogy nálam erősebb dohányosok csatlakoztak fogadalmaimhoz ÉS nekik akkor sikerült.

Nekem most fog.Vége lesz, egy kis idő még és teljesen.

Hajrá,igyatok sok vizet és jutalmazzátok magatokat minden napért,ami előbbre vitt a gyógyulásban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dohanyo.blog.hu/api/trackback/id/tr502892434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása