..ha jő a stressz..

 2011.05.16. 22:57

Emelt rágó-adag,ahogy a szülőit végigültem leendő elsősöm első iskolai értekezletén.

Kiselőadás,hogy -legyünk jó szülők- gyorstalpaló lett abból,amit tájékoztatásnak véltem.Majd megőrültem és téptem a hajam gondolatban és a "de kimennék rágyújtani" érzés tört elő.Rájöttem, a szün hiányzott a pokolból,ez az ami munkahelyen is megnehezíti a leszokást.Relaxáltam jógi módjára a fejemben kiblokkolva  a tancsi nénik csicsergését..Majd hisztérikus kuncogások fogtak el,párommal egyetemben,mert a hely és -zet középkori istápolyra emlékeztetett- ugyanaz az érzés,mint régen az iskolapadban...

A bejegyzés trackback címe:

https://dohanyo.blog.hu/api/trackback/id/tr82909773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása